Blogger Layouts

Followers

Monday, May 23, 2011

kenapa aku menitiskan air mata..?

aku tertanya2 knp aku menitiskan air mata....hurmmm,,,let me story yaa....bkn mw kempen tp kongsi jak maa blogwalking que......kembali ke story toe....td kn aku mndi...sbb aku d buli oleh c injay{my buwcuk}bauk knuk aku nye,mentang2 dea sua mndi,bha trip trus dea...haha..hal besa kmi selalu main buli membuli...heee :)))) ..so mndi la kn...pas q mndi toe aku kac kering la rmbut tiba2 air mata que jatuh sbb ingat c injay...??pdhal sebelum que mndi toe aku jmpa dea...smpat lg main2 maa dea...knp bley ak mencari maa dea....hairan aku....smpai skrg aku still mencari maa dea...aku pown x tau sbb nya....klu ckp ak rindu dea...imposible...aku bru abis jmpa dea....tp perasaan que mcm ad sesuatu yg dea bwat d luar p'getahuan que...tp x psti la kn...cuma aku hairan jak knp smpai aku ley menangis...?klu sbb dea mrh aku td,aku melawan knp lmbt btl air mata q bg respon......hummm......maybe sume toe hnya perasaan que kn...n skrg,,dea x tauk lg aku on9...law dea tauk abis...d mrh lg...hehe...nda lma jd baliau2 dea toe mrh trus.....high blood btl....hahahah... jap yaa mw kempen lu ppa que...hahah....


hehe,,nye dea....pic lma...tyme kmi form 2 ka 3...lupa sua...skap rmbut q toe patah gra2 dea nye juax...suka btl ambil skap q...hehehe.......mcm budak2 mac kn...hehe,,,
nye pic ta0n lalu....hehehe....msem sua d cnye kn...law yg d atas toe muka mcm budak mac....heheh

pic yg pling latest nye....d table...law x silap tyme nye kmi d bukit gelas....tyme nye kmi gadu besar...so jarank b'tegur...hahah...kempen....haha...
hahaha...n last ini yg palink q suka...sbb apa....akhir'y dea mw juax pkai baju pink.....hehee.....my fav colour...hehehe,,,cute kn..aku suka tgk boys pkai baju pink...gentle...ehehe....nye pic'y tyme d sandakan ad family wedding...,nye pown pic ta0n nye gak.....dea nye laa yg memberi corak hidup que...selain dari ayah n ibuk que...dea juax org plink b'makna dlm hidup q......mudah mudahan dengan izin Allah pnjang hubungan kmi....amin.....bnyk lg pic'y nye tp x mw la post t ad plak yg terrrr...hahaha...kidding jew...heeee
Terima Kasih daun keladi kalau sudi comment la skali :)

No comments: